|
|
|||
|
|||
|
Ik mis Wayne...
Juggler is voor mij de nummer 1. Hoewel hij, misschien, niet zo goed ligt in de community, vind ik zijn inzichten goed. Die man is charismatisch en spreekvaardig zo ver ontwikkeld, ik zou graag met hem tijd willen doorbrengen. Ik ben verder niet echt op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen in de community. Wat de lijst betreft, mystery nummer 1 is goed. Hij is de schepper, van dit allemaal in mijn ogen. Ik vind één van de mooiste dingen eigenlijk, dat ze telkens met nieuwe 'methodes' aankomen. Terwijl ze je soms laten geloven dat er maar één juiste manier is. Altijd een apart onderwerp, de community. KisseS,
If you think you'll lose, you're lost For out of the world we find, Succes begins with a fellow's will - It's all in the state of mind. - Think and grow Rich A quitter never wins and a winner never quits - Think and grow Rich |
|
|
|||
|
|||
|
Wie weet wie die geheimzinnige BradP is? Ik heb gezocht naar een foto van hem, maar nergens te vinden hoor....
|
|
|
||||
|
||||
|
guys, ik mis Badboy in de lijst. Ik vind dat hij een goede en praktische visie/mindset heeft op hoe je te werk moet gaan in de praktijk.
Last edited by jaus; 01-22-2008 at 10:49 AM. |
|
|
|||
|
|||
|
ik heb een audio course van hem gedownload en heb er nu 2 uur van geluisterd het komt een beetje overheen met mystery ook veel canned materialen maar hij brengt het toch allemaal net weer wat anders
|
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|