|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ugh, slechte ontwikkeling om zoiets op het scholierenforum te zetten.
|
|
|
||||
|
||||
|
Het blijft een slechte ontwikkeling dat het PUA gebeuren zo'n bekendheid aan het krijgen is. Zo wordt de kans op concurrentie groter.
Last edited by jaus; 11-18-2007 at 05:51 AM. |
|
|
|||
|
|||
|
kwestie van tijd voor er een "pua" bij jensen op de bank ligt en we de voorgekouwde spullen van mystery nietmeer kunnen gebruiken
daarom zeg ik altijd maar innergame> alles |
|
|
||||
|
||||
|
Geniaal dit. Prachtig.
Bekendheid? Dikke lul drie bier.. 80% van de gasten gelooft het niet. Ik zie zo verschrikkelijk veel AFC's om me heen en simpele tips als "Gast, hang nou niet zo bij dat meisje, dat vind ze niet leuk en dan wordt het niks" accepteren ze al niet eens. Alles draait om Innergame -> Zelfvertrouwen etc Bodylanguage -> Uitstralen dat je je goed voelt met hoe en wie je bent Gesprekstechnieken -> Juiste dingen op het juiste moment zeggen Verzorging -> Huid, haar, lichaam, kleren.. Netjes op orde Screw de canned routines. En ach ja.. Er zijn mensen die het wel geloven, er zijn mensen die het niet geloven en er zijn mensen met hun eigen theorieen. Mensen die het wel geloven.. Heel goed. Wij dus. Mensen die het niet geloven.. Die missen een heleboel. Mensen met hun eigen theorieen.. Die missen grote happen kennis. Dit gaat nooit of te nimmer mainstream worden, mensen zijn daar te kortzichtig voor. |
|
|
|||
|
|||
|
Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik ben ook niet bang voor concurrentie, omdat het merendeel hier niks van geloofd.
En ik amuseer me prima op een zaterdagavond, wanneer dit merendeel echt desperate om meiden aan het hangen en kruipen is :> |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Goed worden kost tijd en vergt energie. Veel vrienden van me vinden het tof wat ik doe en vragen uitleg over mijn tactieken. Als ik het ze uitleg en ze literatuur aanraadt haken ze echter af. De meeste mensen zijn te lui om goed te worden. Of krijgen een 1-op-1 relatie during the process. |
|
|
||||
|
||||
|
vele mensen willen niet door al die shit gaan die vereist is om echt goed te worden.
voorts zijn die mensen van dat forum achterlijke, hopeloze, naïeve, enorm gefrustreerde losers. wie zit er nu op het forum van scholieren.com? al die usernames, avatars...shit zeg. laat hen gewoon leven in hun eigen wereldje waar je gewoon een meisje kan veroveren door lief te zijn en haar bloemen en chocolaatjes geven. zo drijven ze die meisjes alleen maar nog meer en nog sneller in onze armen. en ik sta ze op te wachten! |
|
|
|||
|
|||
|
als je verder leest zie je inderdaad dat mensen hier niets van geloven, pua's zijn loosers die geen wijf kunnen krijgen blablabla...
Zowiezo, Mystery's routines zijn leuk om uit te proberen maar je moet op een gegeven moment wel met je eigen materiaal komen. Stel je voor dat we met zn allen in Utrecht lopen te vragen "hey, wie denk jij dat er meer liegen, mannen of vrouwen?" op een gegeven moment kom je je een HB tegen waar dit al 6 keer aan gevraagd is die avond. Ik ben niet bang dat dit uit de hand loopt. Als iedereen gewoon zn best doet om zichzelf te verbeteren komt het allemaal goed. |
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|