|
|
|||
|
|||
|
Velen geloven dat ze door boeken te lezen en door ideeën op te doen op een Forum hun Innergame zullen versterken en daardoor beter zullen worden met vrouwen.
Nu is dat natuurlijk het zelfde als "denken dat je door een boek te lezen over auto's zult gaan leren hoe je een auto moet rijden". Kijk, natuurlijk is het waardevol om verschillende nieuwe theorieën te lezen, en natuurlijk is het grappig om de andere mannen "te gamen" op een forum...je zal er vast wat van opsteken, maar... Als je wilt leren auto rijden, dan zul je in een auto moeten stappen! Als je wilt leren vissen, dan zul je je hengel een keer in het water moeten gooien! Als je wilt leren vliegen zul je een keer in een cockpit moeten stappen! En ja heren...nu komt het...als je beter wilt worden met vrouwen...dan zul je echt een keer naar buiten moeten gaan om vrouwen te gaan ontmoeten! "Het spel wordt in het veld gespeeld...met echte vrouwen" Je zal je zelf toch een keer over je eigen negatieve en klein houdende gedachten moeten zetten kerel! Als je wilt leren om met vrouwen om te gaan dan zul je jezelf er toch echt een keer mee moeten gaan confronteren ![]() Je zou namelijk kunnen wachten tot dat het moment er PERFECT voor is...maar vraag je zelf eens eerlijk af...is het moment er ooit wel eens perfect voor? Het perfecte moment verzorg je zelf! Door actie te ondernemen en door de mogelijke "mis stappen" te accepteren, er van te leren, het naast je neer te leggen en verder te gaan. Wees niet bang om het niet perfect te doen, fouten maak je namelijk niet, en perfect...nee, niemand doet het perfect, en ik heb toch vele hele grootte namen in actie gezien. Ik heb niet zo lang geleden iemand horen zeggen "wees niet bang om te falen" maar daar sta ik dan zelf niet helemaal achter...ik vind dat je WEL bang moet zijn om te falen...maar dat je eens goed moet na denken over WAT je precies onder "falen" verstaat. Bekijk alles bijvoorbeeld wat je actief doet, de actieve stappen die je neemt als een "leer moment" ook als ze niet helemaal gaan zoals je het liefste zou willen. En bekijk iedere stap die je NIET neemt, als een "moment van falen". Zo hoef je nooit bang te zijn om "te falen" als je het veld in gaat...maar faal je als je NIETS doet. ![]() Kortom guys, je leert het hardst van de actieve stappen die je in het veld neemt, en van het spel wat je daar speelt met echte vrouwen...en niet van de zogenaamde slimme discussies op een forum waarin jij jouw boekenkennis tegen over die van een ander aan houd om zo te kijken wie "het slimste is" van allemaal. Hoeveel vrouwen heb jij deze week al aangesproken? Of je hun nummer hebt gehad of niet...als je er maar ÉÉN hebt aangesproken heb je al meer actie ondernomen dan vele andere mannen...en dan kun je al enorm trots op je zelf zijn! Als je het spel in field speelt, dan zul je een enorm sterk Innergame op bouwen! Success ermee ![]() Greets!
|
||||
|
||||
|
mooie post, volledig mee akkoord.
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb nauwelijks last van AA tijdens nightgame maar daygame, ik weet niet wat het is maar het is alsof het een compleet andere wereld is.. Het is alsof daglicht er voor zorgt dat ik niet het zelfvertrouwen heb om vrouwen aan te spreken.
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|